לצליל היקרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל הי אני עוד מעט כלומר סוף החודש יניק את נופר שלי 4 חודשים. אני שאבתי וכרגע אני נותנת מהמאגר מהמקפיא והתחלתי לתת לה קצת מים לטעם וגם נתתי לה סימילק להרגיל אותה ראיתי שנתת עיצה שאפשר לתת ירקות ופירות איך להתחיל וממה אני מעוניינת להתחיל האם את חושבת שזה בסדר או מוקדם? ספרי לי איך אני מודה לך .
השאלה האם זה מוקדם מדי תלויה רק בך , לכל אחת מאיתנו יש צרכים אחרים, וסבלנות שונה וכו'. אני לדוגמא הניקתי את ביתי עד גיל שנה +3 והתחלתי בירקות בגיל 6 חוד' אבל רק בגלל שזה התאים לי וכך אני רציתי. (כמובן בשותפות עם אחות טיפת חלב, או רופא ילדים). לי לפחות המליצו להתחיל בירקות ולא בפרות כוון שיש יותר פרות שגורמות אלרגיה מה שכמעט ולא קיים בירקות.