בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשיתי בדיקת הריון ביתית ביום ה-28 למחזור (בצהריים). כבר 20 שנה שאני מקבלת כל 28 יום. הבדיקה יצאה שלילית - אבל אני באיחור של 3 ימים - דבר שאף פעם לא קרה לי. מה לדעתכם הסיכוי לטעות בבדיקה?
הייתי לפני ארבעה ימים "באותה קלחת" - ועד אגע זה לא הגיע המחזור. לאחר שלושה ימים בדקתי בערכה ביתית ויצא שלילי וכל הבנות אמרו לי לחכות כמה ימים ולגשת לעשות בדיקת דם... אז אולי תחכי יום / יומיים ותעשי בדיקת דם..
שלום רב, אני עשיתי שלוש בדיקות הריון באיחור של 3 ימים, שבעה ימים ותשעה ימים ושלושתן יצאו שליליות! את כולן עשיתי על פי ההוראות ועם שתן ראשון של בוקר. היום אני בשבוע 34... מסקנות: 1. רק בדיקת דם! בהצלחה. זיו.
תודה לשתיכן