לכל מי שחוותה ומבינה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 39 ובזמן האחרון אני מרגישה מדי פעם (3 פעמים ביום) מן לחץ קטן וקל (לא כואב) שכאילו מגיע מתוך הנרתיק בצד שמאל. האם זה לחץ של הראש של התינוק? או שזה מראה על דלקת כלשהי? מה ז יכול להיות? תודה
לשירוש, אני לא ממש מבינה אבל חוויתי משהו דומה.אני גם נמצאת בשבוע 39 ולי יש כאבים משני סוגים- אחד- דומה למה שתיארת, לא נראה לי שזה דלקת, ייתכן וזה באמת התבססות ראשו של העובר או פשוט לחץ על האגן והנרתיק. הכאב השני שיש לי- ואולי חווית גם אותו, זה כאבים חזקים למדי בבטן התחתונה בדומה לכאבי מחזור. מוכר לך? טל
לשירוש וטל , אתן נמצאות בשבוע שהתינוק בהחלט כבר דוחף לכוון היציאה וזה נורמלי וטוב , אין מדובר בדלקת . נסנה למצא את התנוחה המתאימה לכן ביותר . מבטיחה לכן שאחרי הלידה הכל עובר , רונית .
כן, גם אני מרגישה מעין כאבי מחזור. לא חזקים במיוחד אבל די דומים. מעניין מה זה?