"צירים"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת שבוע 30. בימים האחרונים התחלתי להרגיש התכווצויות והתקשות של הבטן. ההתקשות יכולה להימשך גם 10-15 דקות ומופיעה מספר רב של פעמים ביום. יש שעות שכמעט כל הזמן הבטן ממש ממש קשה ולעיתים מלווה בכאב בטן תחתונה וכאב גב תחתון. האם יש סיבה לדאגה? האם ההתקשות\התכווצות יכולים לפגוע בעובר? האם כדאי לגשת למיון נשים לבדיקה?
ליפעת שלום. בודאי התופעה שאת מזכירה מחיבת התיחסות רפואית מידית.האם התיעצת עם רופאך האם ידעת אותו??.המלצתי לגשת מידית להיבדק ולעבור בדיקת מוניטור כדי לשלול למשל אפשרות של לידה מוקדמת.לסיכום גשי עכשיו להיבדק. בברכה דר אילון לחמן