כניסה להריון לאחר לקיחת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודש הפסקתי לקחת גלולות וחיכתי עד לווסת הראשונה שהגיעה. יש לציין כי הנני שומרת נידה. לאחר טבילה במקווה אני ובעלי קיימנו יחסי מין. שאלתי היא אם נכנסתי להיריון - האם יש סיכון לעובר בכך שלא המתנתי שלושה חודשים כדי שהוגף יתנקה מגלולות. אודה לכם באם תענו לי במהרה. תודה שרית
שרית שלום לשאלותייך: 1. אין לדעת אם את בהריון, לשם כך יש להמתין לאיחור במחזור ולבצע בדיקה לאישור הריון. 2. אין צורך להמתין שלושה חודשים ל"ניקוי הגוף".