דחוף!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לישון עם סדין חשמלי בהריון ובשליש הראשון בפרט. האם יש נזקים????
בשום פנים אסור לישון עם סדין חשמלי בשליש הראשון במיוחד גם אנבטיות חמות אסור מקלחת חמה מותר אבל לא חמה מאוד זה יכול לגרום: 1. למומים 2. להפלה לא נורא זה רק תקופה קצרה
תודה על התיחסותך. אבל מה את חושבת שכדאי לי לעשות, אתמול בלילה נחתתי במיטה ונרדמתי למשך 4 שעות עם הסדין פועל ומאז אני בפניקה, האם להתקשר לרופא שלי? ואיך אפשר לבדוק אם נגרם נזק בלתי הפיך לעובר? תודה רבה.