הרופא הפך את העובר בזמן סקירה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסקירת מערכות מאוחרת (שבוע 24), העובר היה במצג עכוז והרופא התקשה לראות את כל הדרוש. לכן, לאחר מספר נסיונות, הוא הפך את העובר על ידי לחיצות (כואבות) במקומות שונים על בטני. אני יודעת שבד"כ משתדלים להמנע מהפיכת עובר. אני מאוד לחוצה. האם משהי עברה משהו דומה? האם משהי יודעת מה המשמעויות של הפיכת עובר והאם יש בכך סכנה?
דריה היקרה , אני מבינה את דאגתך . אני עצמי עברתי אותה חוויה בלתי נעימה , אך בשבוע 15. הרופא לא הצליח לראות כמו שצריך ולחץ לי על הבטן בחוזקה כמעט 20 דקות (נורא כואב). יצאתי משם די בטראומה ומפוחדת מחשש לשלום העובר. אני כעת עומדת ללדת ויכולה להרגיעך שמנסיוני אין נזק העלול להגרם לעובר מבדיקה כזו. (למרות שהבדיקה מותירה "טעם רע") בהצלחה....
לדריה לא נותר אלא לקוות שהעובר ישאר במצג זה עד ללידה ,כי לידה במצג עכוז זה ממש לא נעים . בהצלחה רבה ,רונית