כאבי גב איומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני יומיים ביצעתי תנועה לא נכונה וכנראה שזז לי שם משהו כי הרגשתי כאילו "עפה" לי חולייה מהמקום... מאז אני סובלת מכאבי גב נוראיים שמגבילים אותי לחלוטין- אני בקושי עומדת, יושבת או שוכבת... שלא לדבר על הליכה... האם קיימת משחה מקלה לנשים בהריון (אני שבוע 15) כמו בנגיי או וולטרן? לקחת כדור נגד כאבים לא עוזר לי... הצילו!!
לשגית היקרה , נראה לי שאין מנוס מלבקר אצל הרופא ,בעקר אם את אומרת שכדורים אינם עוזרים לך אז לא נראה לי שמשחה תוכל לעזור . בכל אופן השתדלי לנוח בתנוחה שהכי פחות כואבת .... עיצה נוספת היא פשוט לחפש איזו מסג'יסטית טובה שתחזיר את החוליה למקומה ,אפשר גם דרך קופת חולים ,בדרך זו חוסכים את התרופות שאינן מומלצות ממילא . תרגישי טוב .רונית .