כאבי מחזור עמומים- שבוע 14.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן!! אני בת 27.5, שבוע 14. רציתי לשאול, האם כאבים עמומים כמו של מחזור בשבוע כזה מעידים על צמיחת הבטן מהאגן? אמרו לי שדווקא בשבוע כזה הכאבים היו אמורים לחלוף. יש לציין כי ההריון תקין על סמך כל הבדיקות שביצעתי עד כה. אודה לתשובהתכן המהירה! מאיה
מאיה היקרה , במידה וכל הבדיקות בסדר ,אין סיבה לדאגה , מיחושים שונים ותחושות אופיניות מאד בתקופת ההריון . המשיכי כרגיל ,כנראה שהכאבים יחלפו בקרוב . הריון קל ! רונית .