להכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אנו מנסים כבר חצי שנה וזה לא קורה. יש איזשו שיכול לעזור להכנס להריון לפני שנתחיל עם הבדיקות תודה רבה אילנה
לאילנה היקרה , אמנם זה קצת מלחיץ ,אבל לא סוף העולם ,אני באופן אישי מכירה זוגות רבים בריאים שנקלטו רק לאחר שנה ובינהם גם אחי .דעי לך שגם הלחץ הוא גורם שלילי בכל המערכת . עצתי לך היא להמתין עוד כחודש חודשים ,ואם לא כדאי לפנות לרופא ,במיוחד אם את מבוגרת . נראה לי שלגבי שאלה כזו אין רופא של פורום יכול להמציא לך תשובה ולדעתי חבל לפנות לפורומים אחרים . וחוץ מזה דעי לך שרופא לבעיות פוריות מתחיל מהקל לכבד ,תחילה עושים בדיקות כלליות ,בדיקה גופנית ,אולטרה סאונד ,לפעמים הבעיה קטנה ונתנת לפתרון בקלות . שיהיה לך בהצלחה ,רונית .