תחליף חלב - לצליל והבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולם, רציתי לשאול מה מומלץ יותר - סימילאק או מטרנה (כמובן שרמדיה לא בא בחשבון!). אני עדיין מניקה, אבל רוצה להיות מוכנה ליום שלא אוכל להניק ולרכוש תחליף שיהיה לי בבית.
היי עדידוש ! עוד אל תרוצי לקנות, כי יש "שלבים" לכל גיל. בעיניי שניהם טובים, וצריך פשוט לבדוק על התינוק המיוחד שלך - מה מכל הסוגים הכי טעים לו וגורם למינימום גזים ועצירות. למטרנה יש אריזה חדשה של 7 מנות בודדות, וזול יותר לקנות אריזת התנסות כזו וכך להתרשם. גם בטיפת חלב ובקופ"ח אפשר למצוא דוגמיות של חברות שונות. המלצה אישית - תמשכי את ההנקה כמה שתוכלי. זה הכי זול, בריא וסטרילי, וטוב גם לדיאטה שלך (700 קלוריות ביום !) וגם לתזונה ולמערכת החיסונית של התינוק. אם אחרי 5-4 חודשים זה מתחיל להיות קשה מדי - אפשר להתחיל להוסיף פירות וירקות, וכך דוחים עוד יותר את תחליפי החלב. בהצלחה !