צירים???????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בזמן האחרון התכווצויות בבטן והיא מתקשה מאוד האם זה צירים או לא?
יש לי כאבין נוראים במפשעה (ממש בחיבור של העצמות) שנורא מקשה עלי לישון
הכי טוב שתלכי לקופ"ח או לחדר לידה, ותתחברי למוניטור לצורך בדיקה האם ישנה פעילות רחמית. באיזה שבוע את?
תקלה טכנית .... בקשר לכאבים ,כנראה שהתינוק כבר לוחץ בכוון היציאה , תנסי למצוא את התנוחה הכי נוחה בשכיבה ,כך שתוכלי לנוח ולהרדם , שיהיה לך בהצלחה ,אני מבטיחה לך שאחרי הלידה הכל עובר . רונית .