בנות צריכה עידוד דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה - 13+ להריון היה לי דימום טיפתי לפני 4 ימים הפסיק ליום יומים חזר שוה ביום שישי באופן טיפתי הפסיק ביום שבת היום בבוקר היו הפרשות חומות הפסיק עכשיו בבדיקת האולטרסן שעשיתי יום שישי הכול היה תקין מה הסיכוי שהריון שלי יסרוד אני צריכה עידוד דחוף אגב שאני כותבת טיפתי אני מתכוונת ל טיפות קטנות על התחתונית
אני לא כל כך בעניינים האלה, כי אני עדיין מנסה, אבל אני יודעת שאצל חברה שלי היה בדיוק אותו הדבר, וזה בגלל תופעה שנקראת השתרשות... לא נראה לי שיש סיבה לדאגה - אבל אם את בקופ"ח כללית תרימי טלפון למוקד אחיות ותשאלי.
פלפלת היקרה , אם עשית בדיקות ומצבך תקין ,כנראה אין סיבה לדאגה , השתדלי לנוח כמה שתוכלי ולא להתאמץ עד שהתופעה תחלוף, לי באופן אישי היה את זה באחד ההריונות ,אך זה חלף לאחר מספר ימים וההריון התפתח באופן תקין . שיהיה לך בהצלחה ,רונית