ברזל בהריון שאלה לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ניסיתי כבר את כל הסוגים, זה גורם לי לעצירות נוראית ולא עוזר סיבים, ירקות פירות כלום אולי אפשר לקבל ברזל בזריקה ואם זה אפשרי יש סיכוי שזה לא יגרום לעצירות?
לנעמי שלום. תודה שפנית.כדי שנוכל לענות,לא צינת שבוע ההריון ואת תוצאת בדיקת ההמוגלובין שלך.באופן כללי ניתן אכן לתת ברזל בעירוי אך פעולה זו נשמרת למקרים קיצוניים בלבד.באופן פשטני לגביך אולי תיקחי הכדורים,באם את באמת זקוקה להם(שוב אין תוצאות בדיקות)אחת ליומים או שלושה. בברכה דר אילון לחמן.
הי! האם ניסית ברזל בשם אקטיפרין.אם לא אז כדאי לנסות. קונים ללא מרשם .