שאלה לרופאים בנושא אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 40 , נמצאת כשלשה שבועות לפני תחילת טיפול IVF נוסף. בבדיקה חוזרת לאחרונה ערך חיסון האדמת בגופי הוא פחות מ- 15 . בבדיקה ראשונה לפני שנתיים וחצי הערך היה 19 . אינני נמצאת בשגרה בקרבת ילדים. 1) האם ההמלצה לקבל חיסון? 2) ואם כן , האם זה בסדר להתחיל את טיפול ה- IVF הקרוב ? 3) האם הירידה בחיסון בטווח זמן של שנתיים 3 הגיונית? או שמא כדאי לעשות בדיקה חוזרת?
ליוני שלום. בהחלט באם אינך מחוסנת בפני אדמת כדאי לעשות החיסון.את הרי יודעת שאם חס וחלילה חולים באדמת בשליש הראשון להריון קיים סיכוי גדול לפגיעה קשה בעובר.אז למה לקחת סיכון מיותר?.אפילו אם אין לך מגע רב עם ילדים.היום גם לא מעכבים בהרבה הטיפולים לאחר קבלת החיסון. שיהיה בהצלחה דר אילון לחמן.