הפלה(גרידה) וכאבי רחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי גרידה בשבוע שביעי מאחר והעובר לא התפתח. 4 -3 אחר כך התחלתי לסבול מכאבים חזקים (כמו כאבי מחזור). רופא שבדק אותי ובצע אולטרסאונד לא מצא משהו חריג. אין לי חום. מה זה יכול להיות?
היי, צר לי לשמוע.... סביר להניח שזה הרחם שמתכווץ חזרה ,אפילו שזה היה רק שבוע שביעי,בכל זאת ישנם כבר שינויים ברחם....בעיקרון אם זה לא כאבי תופת ומזכיר כאבי מחזור בערך עשרה ימים מהגרידה זה נורמלי,אם זה בכל זאת ממשיך או חלילה מתחזק ,פני שוב לרופא. בהצלחה בהמשך !!!