הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודשיים לא קבלתי מחזור ועשיתי בדיקה ביתית ויצא שלילי אחרי שבועים הלכתי לרופא והתברר שאני צריכה לקחת ארגסט לזירוז המחזור ועדין לא קבלתי לפני מספר ימים חזרתי על הבדיקה הביתית ויצא לי חיובי האם אני בהריון? דחוף.
למה לא עונים לי זה דחוף מאוד..........
ענבל שלום כדאי שתעשי בדיקת דם- זאת הבדיקה הכי מדוייקת. גשי לרופא נשים -אפשר לגלות /לשלול הריון באולטרסאונד וגינלי. בהצלחה
לענבל לפי דעתי את בהריון 1)לא קיבלת מחזור 2) הרופא נתן לך כדורים והמצב לא השתנה 3) עשית בדיקה ביתית ויצא חיובי איזה עוד עובדות את מעונינת לקבל בשביל להבין שאת יקירתי בהריון גשי לרופא לשם ביצוע בדיקת דם ואמתי אם את אכן בהריון או לא שיהיה לך מזל טוב ובהצלחה רבה
מתברר שאני בהריון ויש לי בחילות והקאות גם בבוקר וגם בערב. אבל תודה על העזרה בהצלחה.