הריון ואספירין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! רציתי בבקשה לדעת מהי ההשפעה של נטילת אספירין באופן קבוע בשל בעיות בדם, על מספר נקודות: 1. הקלטות העובר 2. מהלך ההריון 3. העובר 4. לידה 5. הנקה. האם ישנן תרופות מקבילות שנחשבות עדיפות ופחות מסוכנות ? אודה על התיחסותכם המהירה קרן
לקרן שלום. מטרת מתן האספירין היא לשפר את מהלך ההריון ,להשתדל להביא אותו למועד,ללדת תינוק בשל,ובמקביל לשמור על בריאות האם.אם קימת בעיה של קרישיות יתר, קיים סיכוי גדול להפלה או פגיעה בהתפתחות העובר בעקב הווצרות קרישים בשיליה החוסמים זרימת הדם.אני בטוח שכל הנקודות הללו הוסברו לך על ידי הרופא שהמליץ על הטיפול.לגבי תרופה חליפית ,ניתן להשתמש בזריקות יומיומיות של חומר הנקרא קלקסן.אמליץ לך על טיפטיפה יותר אמונה ברפואה. בברכה דר אילון לחמן.