טחורים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 20+4 ויש לי טחורים לא כואבים מעט שורף לעיתים, אך כשאני בשירותים יש לעיתים מעט דימום מהטחורים מה ניתן לשים כדי לרפא אותם, במהלך היום זה לא מפריע לי רק בזמן שאני יושבת בשירותים ומתאמצת (סליחה בנות על התיאורים) תודה.
וזלין, מעולה ומהיר, מנסיון.
אם את יכולה להשיג את צמח האלווארה יש בו נוזל שיכול מאוד לעזור אם אין לך את הצמח תקני ג'ל אלווארה ותמרחי זה גם יעיל. וכדאי מראש למנוע מצב של עצירות תצרכי סיבים תזונתיים 10-15 גרם והרבה מים זה עוזר פלאים.