הריון לא רצוי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחודש האחרון החלפתי את הגלולות שלי ובגלל זה יצא שלקחתי גלולות למשך 6 שבועות רצוף. לקרת סוף השבוע האחרות שחכתי לקחת את הגלולה וקיימתי יחסי מין עם חבר שלי ואחר כך המשכתי לקחת את הגלולות כרגיל האם יש סיכוי שאני בהריון???
שלום. נתחיל מזה שלא ברור לי מדוע לקחת גלולות ששה שבועות רצוף גם אם החלפת הסוג.בפתקית בכל חפיסת גלולות מוסבר מה יש לעשות באם שוכחים גלולה,לקחת בתוך 12 שעות וכו.אם לא נהגת על פי ההוראות,קיים סיכוי מאד קטן אבל מאד קטן שאולי את בהריון.לאחר 14 יום באם אין מחזור מבצעים בדיקה. בברכה דר אילון לחמן.