קילה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 34 ולפני כשבועיים לאחר בדיקות ונסיונות למה כואב לי באזור הנרתיק הודיע לי הרופא שאני סובלת משבר (מה שכולם מכירים כקילה) הבעיה היא שהכאבים רק הולכים וגדלים עקב המשקל שגדל על הבטן כל פעולה יום יומית הופכת למבצע צבאי. האם יש משהו שניתן לעשות או פשוט לסבול בשקט?
לשרית שלום. תודה שפנית אלינו.נושא השבר או בקע מפשעתי כמו שאת מתארת נמצא בתחום טיפולם של הכירוגים היתי ממליץ שתתיעצי עם כירוג כיצד ניתן להקל.אגב מאיפא המילה הזו "קילה" מישהו עדין משתמש בה? בברכה דר אילון לחמן.