הפלה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לשאול- *מה הסיכויים לכניסה להיריון לאחר הפלה ראשונה, שנעשתה בחודש החמישי להיריון? *האם המערכת נפגעת מהפלה שכזאת- ומקשה על כניסה להיריון? התשובה מאוד חשובה לי, מקווה שתענו בהקדם. תודה, אילנית.
לאילנית שלום. תודה שפנית אלינו.לא פרטת איך ומדוע היתה ההפלה בחודש החמישי-דברים שחשובים לגבי ההמשך.באופן כללי לאחר הופעת מחזור סדיר לא צריכה להיות בעיה מיוחדת.יהיה צורך במעקב הריון יותר צמוד מאשר הריון רגיל,אבל כאמור בדרך כלל אין בעיה מיוחדת. בהצלחה דר אילון לחמן.
סליחה על החטטנות, אבל למה היית צריכה לעבור הפלה בחודש חמישי?
בדיוק כמו בהריון ראשון, מנסיון אל תחששי כמוני להכנס מיידית להריון המון בהצלחה