דימום בשבוע 7 - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת האם בדיקת אולטרסאונד פנימית יכולה לגרום לדימומים האם כתוצאה שיש לי רחם קידמי הבדיקה יכולה לגרום דימום מה אני צריכה לעשות ?? , יש לי דימום כמו תחילת מחזור תודה
שלום ריקי ! בדיקה פנימית או אולטראסאונד וגינלי לא גורמת דימום מהרחם. מה שיש לך יכול להיות אחת מכמה אפשרויות : * דימום מצוואר הרחם (הוא רגיש מאד בהריון ועלול להיפצע בקלות). אם כן - זה יפסיק מהר מאד, ויהפוך להפרשה בגוון חום עד שייעלם. * דימום השרשה - קורה הרבה בתחילת הריון. מומלץ פשוט לנוח ולהפחית עומס והתרוצצות. * "הפלה מאיימת" - נשמע יותר מפחיד ממה שזה. אין טיפול, צריך לנוח, לשתות היטב ולקוות לטוב. * לעיתים רחוקות זה סימן למחסור בפרוגסטרון - כדאי לבקש בדיקת דם, ואם יש רמה נמוכה מדי תקבלי נרות או זריקות "לחיזוק" ההריון. אז בלי לחץ, גשי להיבדק ואח"כ לנוח, ונקווה לטוב !