היעדר שק חלמון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת אולטרא סאונד ראשונה שערכתי בשבוע 6+2 לפי וסת אחרונה נמצא : שק הריון אחד בגודל 10מ"מ, גבולות סדירים. לא הודגם שק חלמון. הד עוברי לא הודגם. האם עליי להבין בשל העובדה שאין שק חלמון שההריון אינו תקין?
גאיה בוקר טוב, אותו דבר קרה גם אצלי והדבר הסתיים בהפלה.
לגאיה שלום. אני מבין משאלתך שהבעיה היא לא רק שק החלמון אלא גם שאין התפתחות של עובר.בעקב גיל ההריון הצעיר אני מניח שהוזמנת לבדיקה חוזרת.אם עדין לא ימצא עובר הרי שלצערינו ההריון אינו תקין.שק החלמון הוא אותו חלק בשק ההריון ממנו מתפתחת אחר כך השיליה.לסיכום, ההריון אינו תקין כי למעשה אין התפתחות של עובר.שק החלמון הוא חלק נלווה. בברכה דר אילון לחמן