התכוצויות בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5 להריון. יש לי עויות, התכוצויות בטן חזקות לעתים קרובות מאוד. איך אפשר לטפל בזה? תודה רבה
שיר שלום גם אני בהריון בשבוע 6+ ויש לי התכווצויות אך לכמה שניות וזה עובר זה אומר שהרחם מתרחב אך עליך לבדוק כמה זמן זה נמשך ואם קיים כאב חזק עליך להיבדק אצל רופא.
שלום, זה הריון שלישי שלי, ואני נמצאת בשבוע 7 +5 ימים ותופעה של התכווצויות בבטן לא קרה לי מעולם, זה ממש מפחיד כמו מכת חשמל או התכוצות של שרירים. מה זה יכול להיות? יש אפשרות שרופא מומחה יתן תשובה על כך? תודה