מה קורה כאן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
את המחזור האחרון קבלתי ב 10/11 המחזור שלי סדיר כל 30 יום. עשיתי בדיקת בטא ב - 8/12 והתוצאה היתה שלילית אבל לאחר יומיים עשיתי בדיקות בייתיות ויצא חיובי (עשיתי 4 בדיקות). המחזור לא הופיע, אז מה זה אומר?
לשומרת - זה אומר שהבדיקה הראשונה היתה מוקדמת מדי. כאשר עוברים 10 ימים לפחות מיום הביוץ - הבדיקות הביתיות מדויקות, וזו התוצאה שקיבלת אח"כ. כדי להיות בטוחה, פשוט תבצעי מחר בבוקר בדיקת דם, ואם את רוצה את ההריון - בהצלחה בבדיקה !
מה זה רוצה את ההריון.....משתוקקת בכל מאודי.... תודה צליל!