זיהום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופאים שלום רב! אני בשבוע ה-28 להריוני, התגלה אצלי בתרבית שתן זיהום בשם: citrobacter koseri, הגניקולוג נתן לי כדורים - "אוגמנטין '875' ". בבקשה תסבירו לי מה זה הזיהום הזה, ממה הוא נגרם והכי חשוב אם הזיהום הזה משפיע על העובר? כמו כן האם הכדורים האלה מסוכנים לעובר? תודה רבה דנה
תראי אני לא רופאה אבל אני יודעת שכדורים שנותנים בשבועות מאוחרים של ההריון לא מזיקים לעובר אלה רק בשליש הראשון אני מקווה שקצת נרגעת ושהיה לך בהצלחה
פלפלת שלום! תודה רבה על המידע זה באמת קצת הרגיע אותי. דנה