בדיקת בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ווסת אחרונה ב-30-10 כל 40 יום. בתאריך 09-12 הייתי צריכה לקבל בצעתי בדיקת דם ב-11-12 והתשובה חיובית הבטא היתה 5875 האם זה בסדר? איזה שבוע אני? האם הבטא בסדר לאותו שבוע? תודה.
הי ריקי בתחילת ההריון הבטא מכפיל את עצמו כל יומיים, לפיכך עושים בדיקת בטא אחת ולאחר יומיים שלושה עושים בדיקת בטא נוספת כדי לראות שהבטא אכן הכפיל את עצמו. בשלב שאת נמצאת בו כרגע הייתי ממליצה לך ללכת לבדיקה אצל רופא הנשים ולעשות אולטראסאונד. בהצלחה - ג'ולי
גולי שלום ניראה לך שהבדיקה לא בסדר?