לרופאי הפורום , שאלה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר שתי הפלות טבעיות שהסתיימו בשבועות הראשונים 7-8, רציתי לדעת האם תיתכן אפשרות שבשל הדבקות במחלת מין כל שהיא , אינני מצליחה להרות? האם כלל יש קשר בין מחלת מין והיכולת להרות(אותה כבר הוכחתי פעם אחת בעבר - ילד בן 5)נשאלתי ע"י הרופא המטפל שלי על האפשרות שהחלפתי בני זוג,,, מדוע שאלה זו רלוונטית? האם קיים קשר בין החלפת בני זוג להפלות שעברתי? אשמח לתשובתכם המקצועית , גם אם על פניו נדמה כי אלו שאלות אוויליות אני מחכה לתשובתכם בציפיה רבה.
הי איריס, אני לא יודעת לגבי מחלות שונות אבל לפעמים הפלות נגרמות בגלל ספירת זרע נמוכה... אולי בגלל זה שאלו אותך אם החלפת בני זוג... שיהיה בהצלחה.