שלום ד"ר לחמן המשך בדיקתTORCH
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לחמן בהמשך לתשובתך כי אם יתברר בבדיקות שמשהו לא בסדר בעובר ניתן יהיה לבצע בדיקת מי שפיר . אני בשבוע 25 להריון עדיין ניתן לבצע את הבדיקה הנ"ל? ליפני שבועיים בבדיקות דם שיגרתיות נמצאו 28 נוגדני אדמת האם זה מחשיד ? או מעיד על הימצאות הוירוס? אודה על תשובתך. תודה רבה רבה איילת
לאילת שלום.אין בעיה לבצע בדיקת מי שפיר בכל שלב בהריון.לגבי נוגדני האדמת,אם הם מסוג-IGG זה לגמרי תקין ומראה על החיסון שקיבלת בכיתה -ו.את יכולה לראות בעצמך בטופס התשובה.אגב למה נבדק הענין לפני שבועיים? בברכה דר אילון לחמן.
שלום ד"ר לחמן -המשך עיניין האדמת נבדק ליפני שבועיים בבדיקות דם רוטיניות יחד עם בדיקת העמסת סוכר, המוגלובין, תרבית שתן, ובדיקות נוספות תודה על תשובותייך. בברכה, איילת.