כאבים בגב תחתון בצד שמאל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות! אני בשבוע 34 ומהיום בבוקר יש לי כאבים בגב תחתון בצד שמאל,כאב מתמשך לא משהו שבא והולך, מישהי מכירה את התופעה? האם זה יכול לבשר על משהו שמתקרב?
לא התכוונתי לבנות דוקא,רק שהן נמצאות כאן יותר מאשר הרופאים בד"כ וראיתי שהרופא ענה כאן למס' שאלות... תודה מראש!
נעמה שלום. מאחר ושאלתך היתה מופנת לבנות לא יכולתי כמובן לענות.לשאלתך,הכאבים קרוב לודאי נובעים מלחץ כובד הרחם על העצב באיזור.שינוי תנוחות ומנוחה בדרך כלל עוזרים.אמליץ לך לכן,אם הכאבים משמאל לשכב על צד ימין,כדי לשחרר הלחץ.אם אין כל שיפור,גשי להיבדק.