טריו-A והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , יש לי כתמים חומים על הפנים כתוצאה מנטילת גלולות. קיבלתי משחה הנקראת טריו-A וכעבור חודשיים של שימוש חל שיפור מה. האם אפשר להשתמש במשחה זו גם בהריון כאשר קיימת "מסכת הריון" ?
לקריאה נוספת והעמקה
לשרון שלום. תודה שפנית אלינו.איני מכיר את המשחה הספציפית שאת מזכירה.בכל מקרה כדאי לשאול הרופא שרשם לך אותה.באופן אישי לא היתי ממליץ לך לקחת שום תרופות ,או כמה שפחות בהריון.לא צפוי שיקרה לך כלום באם תותרי זמנית ,חלקית כמובן, על ההופעה שלך לטובת בריאות העובר. בברכה דר אילון לחמן.