הרפס מסוג 2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 9 להריון. הופנתי לבדיקות דם שונות על-ידי הרופא. ביניהן הרפס מסוג 1 וגם 2. התוצאה של הבדיקה להרפס מסוג 2 יצאה חיובית. האם זה מסוכן? האם זה ייפגע בעובר? אני אמורה להפגש עם הרופא רק בעוד שבוע ואני קצת דואגת שאולי משהו לא בסדר. מחכה לתשובה מהירה, תודה, קארין.
הרפס סוג 2 מסוכן לעובר רק בזמן הלידה. עכשיו משידוע שקיים אצלך הוירוס יבצעו לך בדיקה נוספת בסמוך ללידה ואם הוירוס יהיה פעיל תצטרכי לעשות ניתוח קיסרי,דבר שימנע סכנת הידבקות העובר. הכי חשוב לשמור על מצב רוח טוב ולא להכנס ללחצים. בהצלחה. לול
תודה רבה על התשובה המהירה.