בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 8 להריוני הרביעי, אני כבר לא ממש זוכרת אך נדמה לי שבהריון הראשון ביצעתי מס' קטן של בדיקות גנטיות - שילוב מוצא עירקי עם אשכנזי, אין בעיות מיוחדות במשפחות , אני קצת מתלבטת כי זה נראה קצת כמו סחיטת כספים, שקופות החולים חוגגות עלינו בשעת חוסר אונים- ישנן כ14 בדיקות 9 עולות כ1000 ש"ח וכל אחת נוספת 150 ש"ח . השאלה שלי אלו מן הבדיקות האלה כדאי לעשות ??? האם כדאי לבצע את כלן או חלקן ??? או בכלל ??? מתלבטת
אני עשיתי את כולם. אבל את לא צריכה לעשות את הבדיקות שכבר עשית בהריון הקודם אלא רק להשלים ולוודא שגם בבדיקות שעשית אין מוטציות חדשות שלא נבדקו אצלך