אני בהריוןןןןןןןןןןן--- דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות אתמול עשיתי בדיקה ביתית והתשובה חיובית . 1.באיזה שבוע אני אם ווסת אחרונה ב-30-10? 2.באיזה שבוע עושים אולטרסאונד? 3. יש לי כאבים בגב ההעליון האם יש ממה לחשוש אן שזהוי תופעה שכיחה?
מצחיק שאני כבר מייעצת - אני רק נכנסתי להריון ראשון... לפי חישוב שלי את בתחילת שבוע 6. תעשי אולטרסאונד בשבוע 8. כאבים גב עליון - לא נראה לי קשור
היי כמו שכבר כתבו לך את בשבוע שישי. לפני נאולטרסאונד: את צריכה ללכת לרופא נשים ולעשות בדיקות דם. בהצלחה
לפני חודשיים עברתי הפלה טבעית בשבוע 5 להריון אני בפחד כי יש לי כמו כאבי מחזור לא חזקים במיוחד ואני מפחדת שיקרה לי שוב האם זה נורמלי כאבים בגב התחתון? אין לי דימום או הפרשות חומות. תודה.