כאבי ביוץ-דחוץ בבקשה!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תאריך מחזור אחרון 27.11. החלו לי היום כאבים דמויי כאבי מחזור חזקים. ממש כאילו הרחם שלי "מושך כלפי מטה". חודש שעבר חשתי את אותם הכאבים והייתי אצל רופאת הנשים שלי בדחיפות כי ממש דאגתי. היא בדקה ואמרה כי אלה "כאבי ביוץ". (אני מנסה להרות זה החודש השני...) שאלתי היא: האם הכאבים האלה מעידים כי הביצית יצאה מהשחלה ואלה הימים הקרטיים מבחינת הביוץ?? האם למרות הכאבים הממש לא-נעימים לקיים יחסי מין ? האם ניתן לקחת אופטלגין ? זה לא פוגע ? האם מבחינת תאריך המחזור האחרון, זה הגיוני שהגיע זמן הביוץ?? אלף תודות למי שתענה.... צילה
שלום צילה ! מבחינת התאריך, את נמצאת היום 13 יום מתחילת המחזור. הביוץ מתרחש 14 יום לפני המחזור הבא, כך שאם יש לך מחזור כל 27-28 יום - סביר להניח שזה הביוץ. בדרך כלל מי שמרגישה את הביוץ (לא כל אחת מרגישה) מדברת על מקסימום כמה שעות אי נוחות או של כאבים לא מאד חזקים, ולפעמים ממש אפשר להרגיש איזו שחלה מבייצת לפי הצד שכואב. לביצית יש אורך חיים של כ-24 שעות (לפעמים יותר, אבל זה המקובל לצורך חישוב כניסה להריון) ולכן תקיימי יחסים היום או מחר יש לך סיכוי מצויין להיקלט. אני לא חושבת שאופטלגין יכול להזיק - אבל עדיף לשאול רופא, וכדאי לך לשאול לגבי אדוויל או נקסין שמתאימים יותר מאופטלגין לכאבי מחזור. בהצלחה !