שמות לבנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רעיונות? הצעות? אני ממש בדילמה.....
היי עדי! חשבתי להציע לך מס' שמות שאני אישית מאוד אוהבת: אסף, עומר, עידו, עמית, יובל, דני ושחר. אני בטוחה שכל דבר שתבחרי יהיה מצויין. ביי שריתי
רז רותם גיל חננאל (סתם..)
הי עדידוש, בפורום של ynet יש רשימה מאד ארוכה של שמות (גם לבנים וגם לבנות), שווה להכנס. אני אישית אוהבת את: יואב, גיא, אלון, עומר, אור. אם את רוצה שמות מיוחדים לאחים שלי קוראים בניה ואיתיאל...
יהלי עופרי אדם ori נדב יוני-יונתן עידן נראה לי שלבנות יותר קל, לא?
תודה רבה לך השאלה שלך עזרה גם לי מאוד עם מבחר התשובות שהועלו, אני כרגע מתלבטת בין: תום, בר, עדי אבל עכשיו נוספו עוד שמות מהרשימה שלך שנדון עליהם. תודיעי מה החלטת