בקשה לתשובה דחופה מהרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום ראשון בתאריך 7.12 עשיתי בדיקת דם להריון והתשובה יצאה בטא 318. אתמול זומנתי לבדיקה נוספת ובטא יצא 718 אודה לתשובתכם מה הערכים האלו אומרים לגבי הריון? ובאיזה שבוע אני? ווסת אחרונה בתאריך 5.11.03. תודה על תשובתכם!
קרן - קודם כל, מזל טוב ! את בשבוע החמישי, והבטא שלך מוכפלת כל יומיים - מה שאומר שההריון מתפתח כראוי, ובעוד שבועיים-שלושה את אמורה כבר לראות דופק. בהצלחה !
לצליל! תודה רבה על תשובתך המעודדת - עכשיו נרגעתי!
לצליל! תודה רבה על תשובתך המעודדת - עכשיו נרגעתי!