כניסה להריון בגיל 45
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחורה בת 45, רווקה ללא ילדים. אני בריאה בגופי ובנפשי. מצאתי שותף , ואנו מעוניינים להביא ילד משותף בעזרת הזרעה מלכותית. שאלותי הן: 1. מהם הסיכויים להרות בגילי? 2. האם הפריה מלכותית שכוללת גם השבחת זרע תגדיל את סיכויי להרות?
לצערי, הבעיה העיקרית בגיל שלך (אני רק קצת יותר צעירה) זה הביציות שהתבגרו יותר מידי. בד"כ בגיל הזה אנחנו נאלצות להעזר בטכניקות מתקדמות של טיפולי פוריות. אל תחכי - תחפשי לך רופא נשים טוב שיבדוק אם הביציות שלך טובות וצאי לדרך ..