לשרית והריונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי למעשה קצת התבלבלתי מהתשובות שלכן, האם כדאי לעשות שקיפות עורפית או לא כדאי? אני בת 25 וזהו היריוני הראשון. בנוסף אילו בדיקות כדאי לי כלומר הכי מומלצות לעשות במהלך ההיריון הרופאת נשים שלי תשובתה אינה היתה חד משמעית " לכי לפי הכיס" בדברים כאלה אני חושבת שלא צריך להסתכן. אשמח באם תוכלי לכתוב לי רשימה של הבדיקות שמומלצות במהלך ההיריון , וכן באילו שבועות אני אמורה לעבור בדיקות אילו? אני מאוד מודה לכן על תשובתכן והתייחסותי לשאלותי באתר.
את הבדיקות של קופ"ח בודאי הרופאה שלך תשלך אותך בבוא העת לגבי בדיקות פרטיות ישנן כמה בדיקות 1 סיסי שיליה - בה יש סיכון ולדעתי לא כל כך ממולצת 2. שקיפות עורפית- כדאי לך לעשות רק במידה ואת בטוחה שאת לא רוצה לעשות מי שפיר התשובה היא סטטיסטית בלבד ומכסה עד כ 70% אם את הולכת לעשות מי שפיר חבל על הכסף 3. סקירת מערכות מוקדמת בשבוע 14-16 אולטרהסהונד לבדיקת אברים ממולץ, שם מגלים פגמים באיבר עצמו אם חלק לא מתפתח וזה לא קשור לפגמים גנטיים 4 אקו לב עובר משבוע 21 אולטרהסהונד ממוקד ללב -בהחלט לא חובה רק אם ישנה היסטוריה מסויימת המחייבת 5 מי שפיר