בדיקות בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני נמצאת בשבוע ה- 9 להיריון , למיטב הבנתי בשבוע ה- 10 אמורים לעבור בדיקת שקיפות עורפית האם כדאי לעשות בדיקה זו? ובכלל למה הבדיקה הזו? ואילו בדיקות מומלצות במהלך ההיריון? תודה
גם אני בשבוע ה - 9 להריון. שקיפות עורפית עושים בין השבוע ה - 11 לשבוע ה - 13 על מנת לבדוק הימצאות תסמונת תסמונת דאון בעובר. ברור שכדאי לעשות את הבדיקה, זה רק אולטרהסאונד עד כמה שאני יודעת.
שקיפות עורפית עושים אכן בין השבוע 11-13 זוהי בדיקת אולטרהסאונד+בדיקות דם השיכלול של שניהם נותן את התוצאה לגבי סיכון לתסמונת דאון אך התוצאה היא סטטיסטית בלבד. אם בכונתך לערוך הדיקת מי שפיר בהמשך אז חבל על הכסף כי אז תקבלי תשובה מדוייקת, אם לא אז כדאי לעשות את הבדיקה לפי התוצאה תדעי אם לעשות מי שפיר