הפלה בשבוע מתקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אשתי ואני גילינו לצערינו בשבוע ה 21 להריונה בעט ביצוע סקירת המערכות (24/11/03) שלעובר שלנו אין דופק והוא חדל להתפתח. בהמשך עברה אשתי הפלה (פעולה) (26/12/03) בבית החולים אסף הרופא. אני חייב לציין את השירות האדיבות והרגישות שגילה כלפינו כל הצות. מאז סובלת אשתי מכאבי ראש, מיגרנות חזקות ושרירים תפוסים. שאלותי הן: 1. מה הם הסימפתומים להם אנו צריכים לצפות, האם המיגרנות יכולות להיגרם מההרדמה המלאה במהלך ה"פעולה"? 2. האם יכול להיות שההריון נדחה ע"י הגוף/רחם של אשתי? האם זה אפשרי בגיל הריון כזה. 3. מה הם הסיבות האפשריות להפסקת התפתחות העובר בגיל 21 שבועות, האם תוכל להפנות אותי לחומר כריאה בנושא? תודה מראש, יואב.
היי, משתתפת בצערכם, מה שהיה זאת הפלה נדחית באנגלית: misst abortion דבר שיכול לקרות גם בשבועות מתקדמים אם כי זה יותר שכיח בשבועות קטנים יותר. לפי דעתי הסימפטומים שיש לאשתך הם מהטראומה שהגוף עבר זה שינוי הורמונלי מאוד חזק בכל אופו מאחלת לכם הצלחה בפעם הבאה. קלי.