גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם בגרידה שבוע 8 לאחר עצירת התפתחות כדיי להשתמש בלמינריה (מקלון) להרחבה או לא ? יש רופאים הנוטים ככה וככה. (מה באמת יותר טוב? ) יש לציין שזה הריון ראשון ללא לידות .
שגית, מה פתאום למינריות????? השתגעת? זה אמנם לא מסוכן אבל בשבוע 8 לשים למינריות זה ממש מיותר!!!! למה לך להרחיב את צוואר הרחם, זה שבוע מאוד מוקדם ואין צורך בכך!!! עושים עם למינריות בשבועות 13-18 ולא לפני. גם אני עברתי את זה, גרידה רגילה זה לא נורא אבל למינריות זה מאוד לא נעים!!!! תרגישי טוב מתוקה.