התלבטות רצינית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע שישי ומחפשת עבודה נואשות. כרגע יש לי הצעה על הפרק-האם לספר כי אני בהריון? במידה וכן יש לי את התחושה כי הם לא יקבלו אותי לתפקיד. בנוסף מדובר בתפקיד בכיר עם המון אחריות ומתח-מה דעתכן? האם עבודה תובענית משפיעה על ההריון?
למתלבטת - את מדברת על תפקיד בכיר, שוודאי דורש גם הרבה אמינות. את ההריון כרגע אפשר לשמור בסוד, אבל בעוד חודשיים שלושה הוא יכריז על קיומו לכל עין, ואת האמינות לא תוכלי להחזיר לעצמך... החוק במילא לא מגן על עובדת עם ותק של פחות מחצי שנה (וגם עם וותק מעל לזה יש המון דרכים לעקוף אותו) ולכן את צריכה להילחם במה שיש לך - היכולות, הרצון והאמינות. מנסיון, אם תהיי כנה ותאמרי מה המצב בשיחה אישית (או אם זה קשה מדי - תאמרי שאתם מתכננים בקרוב להרחיב את המשפחה) מעסיק הוגן יעריך מאד את גילוי הלב, ויוסיף נקודות לזכותך. אם את מפחדת שזה ימנע את קבלתך לעבודה - את יכולה לרמוז בעדינות על האיסור להפלות אישה או אם בקבלה לעבודה, כתזכורת או אפילו איום מרומז - אבל בזהירות. אם תתקבלי לעבודה - תני למעסיק את כל הסיבות שבעולם לא להתחרט על זה שבחר בך, ותוכיחי לו שאת עובדת מוכשרת ומסורה במיוחד בגלל ההריון - כתרגול לאחריות של אמא לעתיד. ואם לא תתקבלי - הם הפסידו בחורה איכותית, ותמצאי במוקדם או במאוחר מקום שיעריך אותך ויתן לך את היחס המגיע לך. ולגבי החששות שלך - עבודה תובענית לא מזיקה להריון, היא רק מעבירה את הזמן מהר יותר. הרבה הצלחה, בהריון ובעבודה !!!