להריונית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי רק היום הכנסתי לאתר עדכני מה קורה עם הדופק? מקווה שהכל בסדר, אל תדאגי בקשר לבעלך אני מכירה מישהי שצעקה על ההורים שלה איך הם נתנו לה להתחתן עם הקוף הזה.... זה חלף לאחר ההריון זה יעבור גם לך.
איזה מתוקה את! באמת משהו! תודה על ההתעניינות. כן, הייתי אתמול בבדיקה ואובחן דופק. כל כך התרגשתי שהתחלתי לבכות (ואני מאוד לא בכיינית). לפני שבועיים הוא היה גרגר ואתמול ממש דובדבן שמן! יותר מיזה - הרופאה אמרה שאני כבר בשבוע 9 ולא 8 כמו שחשבתי. אז אני שמחה שהרווחתי שבוע. באמת תודה על ההתעניינות!