לרופאים לצליל ולמבינות!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ישיבה ממושכת מועכת את ראש העובר? תמיד נדמה לי שזה מפריע לו כי הוא זז מעל המפשעה בטירוף. זה קורה לי גם כשאני לובשת מכנסיים או גורבת גרביים. זה רק לא נוח נכון? זה לא מזיק? תודה
שלום שירה ! אני לא רופאה, אבל מעולם לא שמעתי על נזק שישיבה יכולה לגרום לראש העובר. זה באמת מאד לא נעים, אבל כמה שעות או ימים אחרי הלידה, כשתרגישי איך הוא אוחז יפה את הראש הכבד שלו ומרים אותו לבד - תראי בעצמך בשביל מה כל התירגולים האלה נועדו... הוא לא משתולל כי לא נוח לו, אלא פשוט מאמן את השרירים במקום הצר שיש לו בפנים. המשך הריון קל ובריא !!!