שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחורה באמצע שנות ה- 20 לחיי. ההריון הינו הריון ראשון. בצעתי סקירת מערכות כשגיל ההריון הוא 15 שבועות ו- 4 ימים. במהלך הסקירה נמסר לי קיים עיבוי עורפי של 4.3 מ"מ. 1. האם בשבוע שכזה עדיין משמשת בדיקה זו אינדיקטור אמין? 2. האם בכלל בשבוע שכזה רלוונטי להתייחס אליה? 3. באיזו סבירות? 4. מה משמעות התוצאה? 5. עוד צויין בתוצאות הסקירה כי המעי אקוגני ביותר. מה המשמעות של כך? 6. האם קיים קשר בין שני הממצאים? אודה על התייחסות מהירה מ
מנסיוני בפורום זה לוקח זמן עד שהרופאים עונים לך ,כדאי לך לפנות לפורום נוסף כמו למשל http://www.starmed.co.il/Forum/?ForumID=50