לצליל ולמי שמבינה-בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצליל היקרה, הריון שלישי, בשבוע 7 ורוצה לעשות השלמת בדיקות גנטיות, כידוע מדינת ישראל "מככבת" בהיסטריית הבדיקות בהריון ולכן מהריון להריון עולה כמות הבדיקות הגנטיות (שנינו אשכנזים). למרבה הפלא כל מכון גנטי מציע השלמה נוספת: איכילוב טוען שיש 4 בדיקות שנדרש להשלים, מדיקל סנטר בהרצלייה 5 ובלינסון 8! בשלב הזה הפסקתי לברר כי הרגשתי שאני יורדת מהפסים! נשאלת השאלה מי יכול להמליץ אילו בדיקות חשובות ואילו לא - בסופו של דבר אני רוצה את מלוא הבטחון, אבל זה לא נגמר וזה גם עלויות מטורפות גם אחרי החזרי הביטוח המשלים. מישהי יכולה לייעץ לי??? אני ממש מבולבלת!
שלום מירבי ! מצטערת, אבל אין לי צל של מושג בבדיקות העדכניות... מקווה שתקבלי תשובות מאחד הרופאים ! בהצלחה !!!