לרופאים/מי שמבינה......
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם. אני בשבוע 36 וכבר שבוע שאני ממש עם כאבים כנראה צירים לא סדירים שלפעמים מעירים אותי משינה בלילה.....(אני עם צירים מוקדמים משבוע 29)... השאלה שלי היא על הפרשות לבנות ריריות ( נראה כמו מדוזה....סליחה על התיאורים)... שלא היו עד כה. אומרים לי שזה סימן ללידה קרובה שזה הפקק הרירי משהו.... יש למישהו מושג האם זה מעיד על משהו יוצא דופן? אשמח לכל תשובה, עדי.
היי עדידוש השניה.. כנראה מדובר בפקק הרירי, שזה אכן כמו "מדוזה" או נזלת או חומר צמיגי. המשמעות היא אכן לידה בתוך שבועיים, אך אל תתפלאי אם התהליך יתחיל בתוך 72 שעות !! ב-ה-צ-ל-ח-ה !!!!!