לגילי ושרית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי רק עכשיו את תשובותיכן מלפני כמה ימים. המון תודה על ההתיחסות. מאז חזרו הבחילות בגדול. לא יודעת אם זה אומר שיש דופק (מחר יום א' אדע) אבל הן סבל נוראי. רציתי לשאול אתכן שאלה לגבי בני הזוג שלכן - אני מאוד אוהבת את בעלי אבל מוצאת את עצמי ממש סולדת ממנו עכשיו, בתחילת ההריון. הוא עוזר המון אבל פתאום יש בו ריח אחר, אני לא נמשכת אליו וסליחה על הווידוי - כבר כמה שבועות לא שכבנו. נראה לכן הגיוני?
הריונית בוקר טוב! תראי לי זה לא קרה, אבל שמעתי על בנות שהיתה להן את אותה תופעה, וזה בסדר גמור וכפי שגילי אומרת, זה יעבור. בהריון אל תחפשי שום הגיון, הכל יכול לקרות, כל ההורמונים משתוללים ומשתנים כך שאין סיבה לדאגה, זה לא אומר שאת לא אוהבת את בעלך. שיהיה הריון קל. שרית